abc.vuodatus.net/ Ent-tu muistio minual tälläisellä awardilla blogissaan, Kiitos Paljon <3

ymmärtääkseni pitää kertoa seitsemän asiaa itsestään ja linkittää eteenpäin sitten seitsemällle :p

Tunnuksen saa ottaa kuka lie haluaa, koska nää minu nlinkkitaidot ovat vielä vähän hakusessa :p

 

mutta täss seitsemän asiaa minusta:

1, teen meidän kotona kaikki ruoat, koska äiti ei mielestäni osaa tehdä ruokaa kun olen tottunut isäni ruokiin joka on joskus nuoran laivakokki .p

2. Viimevuonna elin pelkällä coca-colalla, ja tulin loppuviimeksi kofeiiniriippuvaiseki, nyt olen kumminkin ollut ilman kofeiinia n. kuukauden.

3. olen viettäny sairaalassa yhteensä n. 4-5 kuukautta elämästäni

4.salittujen ruokamäärä on tuplasti pienepi kuin ei salittujen..

5. en voisi kuvitella itseäni ilman allergioita koska ne ovat osa minua

6. olen oikeasti suomenruotsalainen, isäni on ruotsinkielinen ja äiti suomenkielinen.

7.  Kävin ala-asteen ruotsiksi ja vaihdoin suomenkieliseen ylä-asteeseen allergioiden takia

tässä  vielä pari boonus tietoa :D

8. Rakastan marimekko tuotteita yli kaiken!

9. Oon täti ´2uoden ikäiselle tytölle

10. voisin elää pelkällä slmiakilla ja vadelma limonadilla tai spritellä :p

 

nyt menen kirjastoon ja sitten jatkan läxyjen tekoa.

<3